Дельта Банк

понедельник, 4 мая 2015 г.

Лист матері 5 дітей Олени Стричак до Президента України

Порошенко Петро Олексійовичу!
Шановний Президенте України
Звертаюсь до Вас, як до людини, яка буде небайдужою до долі багатьох українських сімей.    Я є вкладником сумнозвісного Дельта банку. На протязі багатьох років ми з чоловіком збирали кошти на придбання житла і освіту наших дітей. Я багатодітна мати, у мене п’ятеро неповнолітніх дітей (15 р.,11 р .,9 р.,6 р.,2 р.,). Мій чоловік привіз кошти з-за кордону, де працював.
Мені зовсім не соромно за походження моїх грошей. Ми їх не крали, не привласнювали чужі кошти, а заробили чесним шляхом. Всі заощадження моєї родини ми внесли на депозити у Дельта банк. В інших банках ми не маємо жодних заощаджень. Також наші кошти не записані на підставних осіб, родичів, знайомих тощо. Депозити оформленні тільки на моє ім’я.
Якщо Дельта банк ліквідують — це закінчиться катастрофою для моїх дітей.
Ми мешкаємо у 2-х кімнатній квартирі. Ви самі повинні розуміти, що для сім’ї з 7 чоловік-це не є  "барські апартаменти". Я не прошу державу, а хотіла сама, власним коштом покращити умови проживання моїх дітей.
Наступного року моя донька закінчує середню школу. У мене були наміри, що я зможу допомогти своїй дитині підготуватись до ЗНО, адже це потребує чималих коштів на репетиторство. Чому моя дитина повинна бути позбавлена права отримати вищу освіту в Україні, а син Лагуна-Лгуна може спокійно навчатись у Кембриджському університеті.
Це не говорячи про ціни на комунальні послуги, які зростають в нашій країні в геометричній прогресії.
Мене дивує, де була українська влада, коли компанія-акціонер Дельта банку – Cargill виводила 100 міліонів доларів з банку, в той самий момент, коли вкладники не могли отримати ні цента, а люди вистоювали в чергах за 100 грн. на тиждень.
Куди дивилась СБУ, коли коханка Лагуна -Лгуна вивозила з України 7 млн. доларів (слова Ю.Луценка в ефірі передачі «Чорне дзеркало» за 13.03.2015 року). Чим займався куратор, який був призначений НБУ за півроку до введення в банк тимчасової адміністрації.
За словами першого заступника глави НБУ п. Писарчука О. вже все підраховано, рішення прийняте, історія закінчена, а пару відсотків вкладників з депозитами 200+ не варті уваги.
Чому цифри вкладників Дельта банку зумисне зменшують? Ці 6 %(?) вкладників депозитів 200+ — це долі людей, сімей, які ніхто уперто не хоче помічати.
Звичайно легко ліквідувати – це, як ловити рибу в каламутній воді. Комусь дістанеться добрий «сом», а інші отримають «мул і пісок».
Моя родина не має коштів судитись з ліквідатором, адже інакше, як я розумію, отримати решту грошей, що перевищують 200 тисяч грн. не світить. Мій чоловік отримує 1800 грн. зарплати медика. І майже всю витрачає на проїзд, тому що працює за 50 км. від Львова. Так що нам робити?!!! Що я маю сказати своїм дітям, нас обікрали, а державі на це начхати. Для чого був Майдан? Для чого помирали люди? Щоб і далі в нашій країні неможливо було добитися справедливості? Я в розпачі. Ні один з ЗМІ ані словом не обмовився з приводу цієї проблеми. Нас грабують, а всі мовчать. З наших коштів в банку стягували 1.5 % на армію, 15% податку з відсотків на депозит, а з нового року 20%. І ми вкладники мовчали, тому що розуміємо, що зараз країна переживає важкі часи. Але таке безсоромне, цинічне грабіжництво не можна списувати на війну. Ми теж люди і хочемо нормального життя для своїх дітей.
Я прошу Вас як мудрого державного діяча прийняти рішення про націоналізацію Дельта банку. Ви знаєте, що створена ініціативна група вкладників, які пропонують декілька компромісних варіантів, які б задовольнили обидві сторони, як Державу, так і нас простих пересічних українців.
Ви остання інстанція на яку я плекаю надію на порятунок.
Не руйнуйте життя моєї родини!!!
З повагою                                           Стричак Олена.
23.03.2015 р    м. Львів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий